Шановні гості! Будь ласка, робіть замовлення через кошик і ми зв'яжемося з вами!

Питання та відповіді

Поширені питання

  • Чи є гарантія на товари?

    На всі товари, куплені в нашому інтернет-магазині, поширюється дія Закону України «Про захист споживачів».

    Гарантійні зобов'язання та всі положення, пов'язані з ними, включаючи строки, встановлюються виробником або представником виробника в Україні. Гарантійні терміни щодо кожної окремої товарної позиції ви можете уточнити в менеджера. Зазвичай, гарантія надається строком до 12 місяців, і залежить від сервісної політики виробника. Розраховується від дати купівлі товару.

    Несправності, які виникли протягом гарантійного терміну, при дотриманні умов гарантії, будуть усунені в спеціалізованих сервісних центрах. Доставка виробу на гарантійне обслуговування здійснюється покупцем самостійно та за власні кошти. Термін гарантійного ремонту встановлюється сервісним центром.

  • Як оплатити замовлення?
    1. Готівкою – при отриманні товару у відділенні «Нової пошти», або в руки кур'єру.
    2. Безготівковий розрахунок – після оформлення та підтвердження замовлення нашим менеджером по телефону, ви отримаєте на e-mail рахунок-фактуру із банківськими реквізитами для оплати.
    3. Банківською карткою – переказом на рахунок ФОП (картка ПриватБанку) після дзвінка від представника магазину, та підтвердження наявності товару (для зручності, ви можете скористатися QR-кодом або посиланням на початку цієї сторінки). Доступна оплата карткою будь-якого банку.
  • Як здійснюється доставка товару?

    Способи доставки товару

    1. «Новою Поштою»
      На сайті служби доставки ви можете знайти найближче до вас відділення.
    2. Самовивозом
      Лише в місті Одеса. Також є самовивіз обмеженої групи товарів у Києві (уточнюйте в нашого менеджера)

    Терміни доставки

    Доставка товару здійснюється у всі населені пункти України від 1 до 3 робочих днів.
    Терміни доставки товарів «на замовлення» (не зі складу) узгоджуються індивідуально з нашим менеджером.

    Вартість доставки

    1. При замовленні на суму меншу за 3000 грн, вартість доставки розраховується згідно з тарифами «Нової Пошти».
    2. При замовленні на суму понад 3000 грн – послуги «Нової Пошти» ви не сплачуєте, доставка БЕЗКОШТОВНА.

    Після оформлення замовлення представник інтернет-магазину зв'яжеться з вами для уточнення деталей та підтвердження купівлі.

  • Як здійснити покупку онлайн?

    Оберіть потрібний товар, натисніть «Додати в кошик». Далі ви можете вибрати та додати в кошик ще якісь товари, або перейти до оплати. Натискаємо «Перейти в кошик», перевіряємо наявність у ньому обраного(их) товару(ів) і тиснемо «оформити замовлення». Якщо ви передумали купувати якийсь із обраних товарів, можете просто видалити його з кошика. У вікні, що відкрилося введіть свій логін і пароль, якщо ви вже зареєстровані, або заповніть поля реєстраційної форми (вона дуже проста), і натисніть «Продовжити оформлення замовлення». Далі заповніть поля «Місто» і «Спосіб доставки», після – оберіть спосіб оплати.

  • Від чого залежать терміни доставки?

    Відправлення вашого замовлення може зайняти від 1 до 3 робочих днів через відсутність потрібної кількості обраного вами товару на основному складі, з якого і здійснюється відправка. Для того, щоб ви отримали своє замовлення одним відправленням, нам знадобиться 1-2 дні для його комплектування на складі. Також, замовлення оформлені в СБ-НД, або святкові дні, можуть бути відправлені пізніше, в залежності від графіку роботи «Нової Пошти».

Чи не знайшли відповіді на своє запитання?

Не знайшли товар, що зацікавив?

Залиште свій телефон,
і наш менеджер вам допоможе

Залиште свій e-mail
щоб підписатися на розсилку

//