Шановні гості! Будь ласка, робіть замовлення через кошик і ми зв'яжемося з вами!

Доставка і оплата

Ви можете оплатити замовлення, скориставшись QR-кодом або посиланням:

Перейти до оплати


Вартість доставки

  • При замовленні на суму меншу за 3000 грн, вартість доставки розраховується згідно з тарифами «Нової Пошти»
  • При замовленні на суму понад 3000 грн – послуги «Нової Пошти» ви не сплачуєте, доставка БЕЗКОШТОВНА

Після оформлення замовлення представник інтернет-магазину зв'яжеться з вами для уточнення деталей та підтвердження купівлі.

Способи оплати товару

  1. Готівкою – при отриманні товару у відділенні «Нової пошти», або в руки кур'єру
  2. Безготівковий розрахунок – після оформлення та підтвердження замовлення нашим менеджером по телефону, ви отримаєте на e-mail рахунок-фактуру із банківськими реквізитами для оплати
  3. Банківською карткою – переказом на рахунок ФОП (картка ПриватБанку) після дзвінка від представника магазину, та підтвердження наявності товару (для зручності, ви можете скористатися QR-кодом або посиланням на початку цієї сторінки). Доступна оплата карткою будь-якого банку.

Способи доставки товару

  1. «Новою Поштою»
    На сайті служби доставки ви можете знайти найближче до вас відділення.
  2. Самовивозом
    Лише в місті Одеса. Також є самовивіз обмеженої групи товарів у Києві (уточнюйте в нашого менеджера)

Терміни доставки

Доставка товару здійснюється у всі населені пункти України від 1 до 3 робочих днів.
Терміни доставки товарів «на замовлення» (не зі складу) узгоджуються індивідуально з нашим менеджером.

На всі товари, куплені в нашому інтернет-магазині, поширюється дія Закону України «Про захист споживачів».

Гарантійні зобов'язання та всі положення, пов'язані з ними, включаючи строки, встановлюються виробником або представником виробника в Україні. Гарантійні терміни щодо кожної окремої товарної позиції ви можете уточнити в менеджера. Зазвичай, гарантія надається строком до 12 місяців, і залежить від сервісної політики виробника. Розраховується від дати купівлі товару.

Несправності, які виникли протягом гарантійного терміну, при дотриманні умов гарантії, будуть усунені в спеціалізованих сервісних центрах. Доставка виробу на гарантійне обслуговування здійснюється покупцем самостійно та за власні кошти. Термін гарантійного ремонту встановлюється сервісним центром.

Не знайшли товар, що зацікавив?

Залиште свій телефон,
і наш менеджер вам допоможе

Залиште свій e-mail
щоб підписатися на розсилку

//