Шановні гості! Будь ласка, робіть замовлення через кошик і ми зв'яжемося з вами!
Опис бренду.
– Про бренд Nippon Paint
Свою історію компанія "Nippon Paint Co.,LTD" веде з 1881 року. На сьогодні Nippon Paint є одним із провідних хімічних концернів у світі, що виробляє лакофарбові матеріали. У переліку її виробів понад 100 000 найменувань покриттів професійного, промислового та побутового призначення. Понад 20 заводів належать компанії у 20 країнах світу, де працюють понад 5 000 службовців. Компанія Nippon Paint відома не тільки своїми інноваційними лакофарбовими покриттями, вона також є лідером у проєктуванні та розробці кольору. Одним із головних напрямків діяльності компанії є автомобільна промисловість. Протягом десятиліть компанія Nippon Paint лідирує на японському ринку конвеєрних і авторемонтних покриттів. Новітні технології, що застосовуються у виробництві, як-от базові покриття Nax Admila e3 встановлюють стандарти у сфері кузовного авторемонту. Це означає, що Nippon Paint, пропонує своїм користувачам більш зручні, більш чудові і більш екологічні продукти і сервіс. Філософія Nippon Paint - це партнерство із замовниками, яким компанія пропонує всі останні новинки для досягнення ефективного і високоприбуткового застосування систем лакофарбових покриттів при максимально дбайливому ставленні до навколишнього середовища.
е3 - це сукупність трьох "Е". Easy (Легкий) - означає зручніший у нанесенні продукт, у поєднанні з "доброзичливою" системою підбору фарби, дає змогу спростити процес нанесення базового покриття та значно знизити ймовірність помилки маляра, знижуючи тим самим час ремонту і витрату матеріалу. Exciting (Чудовий) - означає чудову покривну здатність базового покриття, високий рівень сухого залишку, точність кольоропідбору, а також найвищу якість продукту, на рівні оригінальних заводських покриттів. Ecology (Екологічний) - означає максимально дбайливе ставлення до довкілля завдяки скороченню викидів шкідливих летких складових.
– Ключові переваги ЛФМ Nippon Paint перед конкурентами
Система Nippon Paint - Nax Admila e3, насамперед призначена для великих дилерських СТО японських брендів. І це логічно, якщо враховувати той факт, що Nippon Paint є постачальником конвеєрних покриттів на заводах усіх японських автомобільних брендів. Так, наприклад, частка конвеєрних емалей Nippon Paint на заводах Mazda сягає 90%.
Основні переваги, на які звертають увагу потенційні покупці це - стабільна якість продукту, точність кольоропідбору, висока покриваність емалей, зручність у роботі. Великий набір пігментів у системі значною мірою полегшує роботу колориста. Лише одних синтетичних перламутрів "ксиралліків" в асортименті пігментів на сьогодні налічується 15.
Доступні колористу і спеціальні кольорові металіки. Для точного до колірування застосовуються перерозбавлені пігменти, що дають змогу "зібрати" фарбу масою до 50 г. Широка гама ґрунтів і лаків забезпечує високий ступінь захисту, а також ідентичність ремонтного фарбування заводському покриттю. Гнучка цінова політика і грамотний технічний супровід також важливі чинники на користь співпраці з нашою компанією і вибору лакофарбової системи Nippon Paint.
– Застосування Nippon Paint дає змогу знизити терміни ремонту
Компанією Nippon Paint для базового покриття (бази) Nax Admila e3 був розроблений унікальний розчинник-активатор "STABI". Перевага нового продукту перед звичайним розріджувачем полягає в тому, що його застосування дає змогу збільшити покривну здатність бази в 1,5 раза і скоротити час нанесення на 13%.
Наші партнери відзначають значне скорочення часу на колористику. Якщо раніше були випадки, коли колір однієї машини колорист "робив" 1-2 дні, то нові фарби з системою Nax Admila e3 він підбирає в більшості випадків з першого разу. Крім того, малярі відзначають, що наносити нові фарби стало простіше і швидше. Особливо помітно прискорення і спрощення процесу при виконанні переходу по "сріблу" - відсутні ареоли і біда багатьох фарб - "яблучність". Крім скорочення часу кольоропідбору, скорочується і час ремонту кожної деталі. Такий висновок випливає з порівняльного аналізу використання лакофарбових систем різних виробників однакового цінового діапазону. Наприклад, якщо взяти фарбу одного і того ж кольору, ґрунти і лак зі схожими характеристиками, то застосування матеріалів Nippon Paint порівняно з продуктами, широко використовуваними раніше, дає змогу заощадити 44 хвилини в перерахунку на покриття 1 квадратного метра поверхні.
Для дилерських сервісних станцій головний показник - це кількість реалізованих (продаваних) нормогодин. Іншими словами, найбільш важливими є "продажі часу", а матеріал як основний, так і витратний, і навіть обладнання, це всього лише інструменти для здійснення цих продажів. Нескладний розрахунок показує, що просто замінивши один матеріал на інший, економиться 1 нормогодина за площі покриття, що дорівнює 1 м. Знаючи вартість нормо-години, легко розрахувати який буде економічний ефект протягом тижня, місяця, року...
Не знайшли товар, що Вас цікавить?
Залиш свій телефон
наш менеджер передзвонить та допоможе Вам